tirsdag den 23. marts 2010

Vores fedtkridtsopgave fra gruppe 2 (rækkefølge:René, AM, Rasmus, Bjørn og Ralf)

Min oplevelse med opgaven var at det var bare så fedt at sidde og fedte, tvære, blande farver, lag på lag med fedtfarverne, det er et fantastisk redskab at arbejde med. Samtidig med har jeg også siddet og grundet over meningen med denne opgave. Jeg tænker lidt om det er det samme som, jeg har lavet som barn og med børn i den SFO jeg arbejdede i, med at man folder et stk papir og så skiftes man til at tegne, hoved, krop, ben og fødder uden at den anden må se hvad man har tegnet, og så folder man det ud til sidst og man har en sjov tegning, ligesom vi får et sjovt billed af krabben her. Men lige hele meningen med det har jeg ikke regnet ud, om det er samarbejdskompetancer man bruger og udvikler eller det bare er en sjov opgave man kan lave sammen eller noget helt andet. Selvfølgelig bruger man også en finmotorik og fantasi i processen, samtidig med forhåbentlig en fordybelse og koncentration der forplanter sig i ens sind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar