lørdag den 24. april 2010

Kunstneriske marker set fra oven





Fredag morgen stod jeg op sammen med mine børn som havde været syge hele ugen, og tænkte nu skulle det være. Så jeg fandt lærreder og maling frem til os alle tre. Det var så hyggeligt at sidde med mine unger og male. Det er bare typisk mig at vælge noget der er så svært og tidskrævende som det her billed var, så tvillingerne var færdige ved middagstid og jeg fortsatte til hen på aftenen. Jeg er meget godt tilfreds med selve optegningen af landskabet og billedet som sådan. Jeg er bare ikke helt tilfreds med farverne på mit maleri i forhold til originalfotoet, måske laver jeg det om,(altså maler lidt oven på). Jeg synes det originale fotos farver er mere brændte og knapt så skarpe som mine. Maleriet måler 60x80cm.




5 kommentarer:

  1. Hej AM
    Hold da op hvor du er bare god. Det er bare rigtig flot

    SvarSlet
  2. Hej Anne Mie... virkeligt godt! Man må godt skrive hvad man er tilfreds med, på sin blog(tænker jeg ;O)) - egentlig tror jeg at de ting der tager lang tid også ofte giver os en større tilfredsstillelse(og så ser jeg lige bort fra at du er utilfreds med farverne...)

    SvarSlet
  3. Hej Mette, nu har jeg redigeret lidt i teksten og sat et ekstra billed ind af mine medmalerinder og deres værker ;o)

    SvarSlet
  4. Og tak for rosen begge to, det er da dejligt at få at vide. :-)

    SvarSlet
  5. Faktisk er det meget sjovt at se på mine pigers malerier at de maler lige præsis på den måde vi skulle male, nemlig uden perspektiv.

    SvarSlet